Keresés ebben a blogban

2014. július 23., szerda

Piaci szerzemények






Tüskés uborka: ilyet még nem is láttam eddig. A bácsi szerint bármit lehet csinálni vele, amit az uborkával.

Ökörszív paradicsom. Nagyon finom lédús, de sérülékeny fajta. Ezért nem is nagyon szeretik termeszteni itthon.

Vörös szárú mángold. Aki a spenótot szereti, szeretni fogja. Aki nem szereti, az is lehet, hogy szeretni fogja.

Lila és zöld bazsalikom. Ugyan nekem is van ültetvényem, sosem árt ha van még egy kis extra belőle. Ha nem fogy el lefagyasztom télire.

Málna. Amíg van, veszem-eszem.

Óriási szemű ribizli. Annyira nagy fürtök, és annyira nagy szemek, hogy nem tudtam otthagyni!

Hajrá piacra járás!


És, hogy mi lett belőle-eddig?
málnahab sok gyümölccsel



1 megjegyzés:

  1. a mángold itt Új-Zélandon a Silverbeet nevű lehet, azt hiszem..nem feltétlen vörös szárú. Tényleg Steve azt mondta, hogy a spenót rokona. Múltkor egy helyi recept kedvéért vettem először. Nyersen nem túl jó, de szinte mindenbe bele lehet dobni, levesbe, paradicsomos husiba, nincs túl markáns íze.. viszont beraktam sütőbe egy ilyen tepsis cucc tetejére grillen, s ott konkrétan feketére égett..:(

    VálaszTörlés